Maximaschool 10 jaar!

Maximaschool 10 jaar!

donderdag 4 december 2014

De Pieten zijn terug!!

Goedemorgen meesters en juffen van de Maximaschool,

Zou u nog voor 1 keertje deze mail aan de kinderen willen voorlezen?

Ze zijn terug!!!
Gistermiddag kwamen de twee vermiste pieten bij mij terug in het pietenhuis.
De kerstslingers hebben ze af gedaan en ze realiseren zich nu heel goed dat iedereen wil dat ze mijn verjaardag op 5 december mee gaan vieren bij jullie op school.
Mijn excuses voor alles wat ze bij jullie op school hebben gedaan en heel erg dankjewel voor alle mails met tips en ideeën. 

Het blijft wat onrustig met alle pieten bij elkaar in het pietenhuis.
Wel zijn ze bij mij gekomen met de gevonden verlanglijstjes maar die heb ik echt niet nodig hoor.
Er is geen reden tot paniek.
Er zijn juffen die wel willen helpen en ik weet:  HET KOMT UITEINDELIJK ALTIJD GOED.

Lieve kinderen ik zie jullie morgen op school en breng mijn twee pieten mee.
Kijk maar uit naar een witte auto!

Dag hoor.
Sinterklaas