Maximaschool 10 jaar!

Maximaschool 10 jaar!

woensdag 3 december 2014

Weer een brief van Sinterklaas!

Beste meester en of juf,

Zou u deze mail aan alle kinderen willen voorlezen?
En ze daarna het filmpje willen laten zien?

Ik heb de afgelopen dagen veel mails ontvangen.
Groep 8 kwam met de tip om de bomen op te ruimen en dan mocht hun juf de chocoladeletters wel opeten.
Dit lijkt sinterklaas niet een goed idee.
De pieten hadden nooit zonder toestemming kerstbomen in de school mogen neerzetten, maar nu ze er staan laat ze dan maar staan voor na sinterklaas. De chocoladeletters gaan de pieten nog wel rond brengen bij de schoenen die gevuld moeten worden.
De tip van Mees om goed naar ze te zoeken is gelukt. De pieten zijn betrapt.
Dus hoeft er niet meer een kooi boven de school te komen, die dan hangt aan een helikopter en naar beneden zou vallen als de pieten stiekem de deur open zouden maken. Want dit was een ideetje van Daan uit groep 5b.
Zoals ik al schreef, de pieten zijn betrapt.
Ik heb een filmpje gekregen van iemand van de Intratuin waar ze een paar keer op een avond stiekem zijn geweest.
Gisteravond zijn ze betrapt door de beveiliging en deze man heeft gevraagd of ze heel snel terug willen gaan naar het pietenhuis.
Ik verwacht ze dus vandaag bij mij en dan komt het toch nog goed bij jullie op de Maximaschool.


Sinterklaas